Doaku Untukmu Sayang..hihi


~ Aku tak akan berhenti 
menemani dan menyayangimu 
hingga matahari tak terbit lagi..~

*hehe..nyanyi lak 
korng msti cam knal jek ayt kt ats tu kn..
ni lh petikan drpd lirik lagu 'Doaku untukmu sayang'
yg dinyanyikn oleh wali band.. ^_^
rmai org kte lgu ni best lh, romantik lh..
bgi raidah sbg orng yg x bape  nk lyn romantik2 ni..
*ceh..ceh x lyn konon
lgu ni mmg best lh..sedih raidah dgr lgu ni..
tersentuh hati lh gitu

raidah nk share lh ngan korng lirik lgu nyer..
utk korng yg slalu main hentam jek nyanyi tu..
dan utk korng yg selalu nyanyi separuh2 cam raidah ni
lpas dh leh nyanyi pnoh dh..hehe

LIRIK LAGU DOAKU UNTUKMU SAYANG
oleh Wali Band


Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelah dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Illahi
Tuk satukan kami di surga.... nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Illahi
Tuk satukan kami di surga.... nanti

Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Illahi
Tuk satukan kami di surga... nanti


*tuk korang yg x puas dgr jek, nk tngok video skali..
kt bwh ni ade video nyer..
~ Layan jek~

1 comment:

aTieYusof Family said...

suka lagu ni..
akak pun ada buat n3 lagu ni..
singgah sini:)